Loading
برگزاری مجمع سالیانه هیات ورزش‌های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دبیرکل فدراسیون

مجمع سالیانه هیات ورزش‌های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح روز سه‌شنبه با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، مجمع سالیانه هیات ورزش‌های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح روز سه‌شنبه با حضور دکتر علیرضا مهدوی دبیرکل فدراسیون ورزش‌های همگانی، دهقان مدیرکل و دیگر مسئولین اداره‌کل ورزش و جوانان استان، ابوالفضل رهامی رییس و سایر اعضای هیات ورزش‌های همگانی این استان برگزار شد.


این نشست با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. سپس حاج محمدعلی رهامی پیشکسوت و پدر ورزش‌های همگانی استان به حاضرین خوش‌آمد گفت و سخنرانی کوتاهی درخصوص اهمیت ورزش همگانی و توسعه آن در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داد.

دکتر مهدوی دبیرکل فدراسیون ورزش‌های همگانی ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی خوب هیات ورزش‌های همگانی استان و با ابراز خرسندی و خشنودی از عملکرد این هیات افزود: مشخص و نمایان است که در استان کار‌های اثربخشی در حوزه همگانی انجام پذیرفته که نوید بخش اتفاقات خوب است. در چند ماه آینده طرح‌ها و برنامه‌های خوبی از طرف فدراسیون به سراسر کشور ابلاغ می‌شود و انتظار داریم هیات همگانی استان مثل سنوات گذشته جهت کاهش کم تحرکی پای کار باشد.



پس از آن ابوالفضل رهامی رییس هیات ورزش‌های همگانی استان ضمن خوش آمد.گویی به اعضا و مهمانان جلسه به شرح و گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ و برنامه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ پرداخت و در پایان از اعضای محترم هیات رئیسه و روسای محترم هیات‌های شهرستانی و مسئولین محترم کمیته‌ها تقدیر و تشکر نمود و از حمایت‌های دکتر خلیلی رییس فدراسیون و مهندس دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان قدردانی کرد. در پایان جلسه ۵ بند مطرح به تصویب و امضای اعضای مجمع رسید.




انتهای پیام/

تصاویر بیشتر


برای مشاهده هر عکس، بر روی آن کلیک کنید


لینک کوتاه: http://isfaf.ir/lnk/VhCpd
آمار بازدید : 46 آخرین بروزرسانی : 1403/06/07