Loading
پیام تبریک رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی به وزیر جدید ورزش و جوانان

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی در پیامی به احمد دنیامالی کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر ورزش و جوانان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، درپی کسب رای اعتماد احمد دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی، علی خلیلی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی در پیامی این انتصاب شایسته را به ایشان و جامعه ورزش کشور تبریک گفت.

متن کامل پیام رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی به شرح زیر است: باسمه تعالی برادر ارجمند جناب آقای احمد دنیامالی وزیر محترم ورزش و جوانان با سلام و احترام ضمن آرزوی توفیق برای حضرتعالی و پاسداشت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، بدینوسیله کسب رای اعتماد قاطبه نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی را به حضرتعالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان تبریک گفته و این مسئولیت را مایه مباهات و خرسندی مجموعه ورزش در سراسر کشور میدانیم و این انتصاب شایسته را صمیمانه تهنیت عرض می‌کنم.

تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های متعدد و متنوع اجرایی و راهبردی و کلان ورزش، نوید روزهایی پر از امید و تحرک به ورزش ایران اسلامی را می‌دهد و فدراسیون ورزش‌های همگانی هم با تمامی ظرفیت‌های خود همپای جنابعالی در خدمت به ورزش و در تلاش برای افتخارآفرینی برای کشور خواهد بود. دوام توفیقات حضرتعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دولت وفاق ملی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی

تصاویر بیشتر


برای مشاهده هر عکس، بر روی آن کلیک کنید


لینک کوتاه: http://isfaf.ir/lnk/T6q8q
آمار بازدید : 71 آخرین بروزرسانی : 1403/06/01