Loading
رونمایی از طرح و ورزش و مردم در فارس با حضور رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی

طرح و ورزش و مردم در استان فارس با حضور رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی و مسئولان این استان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، آیین رونمایی از طرح ورزش و مردم با حضور علی خلیلی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی، علیرضا کلانتری مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، رحیم خداجو مدیر کل ورزش و جوانان فارس، علیرضا مهدوی دبیر کل فدراسیون، چوبینی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، اعضای شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان فارس، جمعی از شهرداران شهرستان های فارس، و سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس، زارع رئیس و پرسنل اداره تربیت بدنی سازمان، روسای ورزش و جوانان شهرستان‌های فارس، پاک فطرت رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز، جوانمردی مدیرگروه و اعضای دفتر همگانی اداره کل ورزش و جوانان فارس و روشن روز سرپرست دبیری، اعضای هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی فارس و روسای همگانی شهرستان های فارس برگزار شد.


 

خلیلی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی در نشست هم اندیشی و رونمایی از طرح ورزش و مردم که با شهرداران، روسای ورزش و جوانان شهرستان ها و روسای هیات‌های ورزش همگانی سراسر استان فارس با ابراز خرسندی از عملکرد هیات ورزش‌های همگانی استان فارس و اداره کل ورزش و جوانان فارس در توسعه ورزش همگانی و کسب رتبه‌های برتر کشور در سال‌های اخیر گفت: طرح‌های تاثیرگذار وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی علاوه بر فعال و پویا کردن جامعه در گام اول موجبات نشاط جمعی و عمومی را به ارمغان می‌آورد و در گام دوم زمینه را برای فعالان ورزشی و قهرمانان را فراهم می‌کند.

او ادامه داد: رویکرد اصلی فدراسیون ورزش‌های همگانی توسعه ورزش محله محور هست و این امر با اهتمام شهرداران توسعه یافته و نقطه عطفی در اجرای موثر طرح های مردم محور خواهد بود. آمارها نشان از کم تحرکی و رشد بیماری‌های غیر واگیر دارد و توجه به حوزه سلامت روان، جسم و سلامت اجتماعی باعث کنترل و پیشگیری از رشد بیماری.های غیر واگیر خواهد داشت.


خلیلی یادآور شد: دستگاه‌های متولی آموزش مانند آموزش و پرورش و حوزه سلامت مانند علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های اجرایی با توسعه همکاری بین بخشی در کنار هم می‌توانند آمار های قابل تامل را کنترل و برخی را به شدت کاهش دهند.



وی تاکید کرد: اجرای طرح ورزش و مردم و گام‌های عاشقانه در آستانه اربعین حسینی قطعا باعث آگاهی و آموزش های مهم پیاده روی بزرگ اربعین خواهد داشت. نوع پوشش، نوع کفش و تغذیه در طرح گام های عاشقی و آموزش اصولی پیاده روی در اربعین بسیار مفید خواهد بود و آمادگی فرد را در این مسیر بالا خواهد برد.

علی خلیلی در خاتمه با تقدیر از سرپرست هیات ورزش‌های همگانی فارس در برگزاری این رویداد مهم و اثر بخش گفت: پیاده‌روی دوم شهریور ماه یک رویداد کشوری و بسیار دارای اهمیت است که با شناختی که از استات فارس داریم امیدواریم به نحو مطلوب برگزار شود.

در پایان این همایش از طرح ورزش و مردم با امضای مسئولین رونمایی شد.


انتهای پیام/

تصاویر بیشتر


برای مشاهده هر عکس، بر روی آن کلیک کنید


لینک کوتاه: http://isfaf.ir/lnk/8nYwf
آمار بازدید : 50 آخرین بروزرسانی : 1403/05/25