Loading
برگزاری دومین جلسه هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳/ از تصویب برنامه‌ها و امور مالی تا تغییر زمان مجمع سالانه

دومین نشست هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ امروز(سه‌شنبه) با حضور همه اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، دومین نشست هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۳ امروز(سه‌شنبه) جهت بررسی و تصویب برنامه‌های ۴ ماه ابتدایی سال جاری با حضور علی خلیلی رییس فدراسیون، شهرام علم سرپرست نایب رییسی، شبنم کلاهی سرپرست نایب رییسی بانوان، علیرضا مهدوی سرپرست دبیری، مهرداد عبیدی خزانه‌دار، وحید محمودیان بازرس، ناهیده جباری رییس کمیته آموزش، محمود رضا قاسمی مسئول کمیته فرهنگی، حسین اوجاقی عضو هیات رییسه، حمید قاسمی عضو هیات رییسه، عزالدین حیدری عضو هیات رییسه، عاطفه انسان مسئول کمیته امور استان‌ها و حامد حسین‌زاده سرپرست روابط عمومی برگزار شد.




در ابتدای جلسه علی خلیلی، رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی با ارائه گزارشی کامل به توضیح فعالیت‌ها و برنامه‌های ۴ ماه ابتدایی پرداخت و گفت: طرح 《۱۰-۳۰-۳۶۵》 مهمترین رسالت و هدف بلند مدت فدراسیون است که طبق آن پیش‌بینی کرده‌ایم با برگزاری کامل برنامه‌ها بتوانیم تا سال ۱۴۱۰ به انجام ۳۰ دقیقه فعالیت بدنی در ۳۶۵ روز هر سال برسیم. همچنین در اردیبهشت ماه و به مناسبت روز دختر ۲۶۶ همایش پیاده‌روی خانوادگی با محوریت بانوان در تمام استان‌ها برگزار شد که طی آن نزدیک به یک میلیون نفر به صورت همزمان در سراسر کشور پیاده‌روی انجام دادند و مراسم پیاده‌روی از ۳ شهر مشهد، قم و شیراز به صورت زنده از شبکه ۳ و شبکه‌های استانی پخش شد. وی افزود: طرح گذرگاه‌های ورزشی هم از دوم تا هفتم اردیبهشت ماه در بوستان‌ها و پارک‌های منتخب در سراسر کشور برگزار شد که با توجه به حضور انجمن‌ها و کمیته‌های زیرمجموعه شاهد مشارکت پرشور مردم در گذرگاه‌های ورزش بودیم.

درخصوص همایش‌های هفتگی پیاده‌روی در آخر هفته‌ها باید یادآور شوم با توجه به اتفاق تلخ و ناگوار شهادت رییس جمهور و همراهانشان و همچنن ایام محرم و صفر در ۲ ماه ابتدایی ۱۰ همایش هفتگی در مناسبت‌های مختلف به صورت زنده از تلویزیون پخش شد. رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور داژبال بانوان با شرکت ۱۷ استان برگزار شد و ۲ مرحله ابتدایی لیگ برتر پینتبال هم که قرار است در ۶ مرحله به اتمام برسد، برگزار شده است.

همچنین برای نخستین بار مسابقات جذاب و چالشی گذر از طبیعت(استراگوس) با حضور ۶۰ ورزشکار دختر و پسر و به میزبانی مناطق جنگلی آمل برگزار شد. ماه گذشته هم نخستین دوره مسابقات آلتیمیت فریزبی ساحلی به میزبانی فرح‌آبادساری برگزار و به صورت زنده پخش شد. خلیلی گفت: بیش از ۶ هزار تیم از سراسر کشور در مسابقات گل‌کوچیک با نام جام هواداری ثبت نام کرده‌اند که قرار است از نیمه دوم مرداد ماه فاز نخست در سطح محلات برگزار شود تا در نهایت با برگزاری مسابقات در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری در نهایت تیم‌های برتر در دو بخش مردان و زنان مشخص شود. مراسم روز جهانی یوگا هم با حضور سفیر کشور هند و به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.


وی در پایان یادآور شد: از جلسه گذشته هیات رییسه تاکنون ۳۵۳ دوره آموزشی شامل مربیگری، مدرسی، داوری، کارگاه، سمینار، آزمون و ... برگزار شده است. همچنین از ابتدای سال جاری ۹ مجمع سالانه و ۴ مجمع انتخاباتی هیات‌های استانی برگزار شده است. علاوه بر این موارد ۲ تفاهم نامه با کانون مساجد کشور و سازمان انتقال خون به امضا رسانده‌ایم. در پایان جلسه برنامه‌ها، امور مالی، تغییر زمان برگزاری مجمع عمومی و ساختار جدید سازمانی فدراسیون به تصویب اعضای هیات رییسه رسید.

 

تصاویر بیشتر


برای مشاهده هر عکس، بر روی آن کلیک کنید

برچسبها :

لینک کوتاه: http://isfaf.ir/lnk/XmiDa
آمار بازدید : 59 آخرین بروزرسانی : 1403/05/10