Loading
همدان قهرمان مسابقات آلتیمیت فریزبی ساحلی ایران شد/ هرمزگان تیم اخلاق شد

اولین دوره مسابقات فریزبی قهرمانی کشور در رشته آلتیمیت ساحلی به همت هیات ورزش‌های همگانی استان مازندران و به میزبانی ساحل فرح آباد شهر ساری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، اولین دوره مسابقات فریزبی در بخش آلتیمت ساحلی و انتخابی تیم ملی با شرکت ورزشکاران ۱۰ استان از ۲ تا ۴ تیرماه به میزبانی هیات ورزش‌های همگانی استان مازندران و در ساحل فرح‌آباد ساری برگزار شد.

️ در این مسابقات تیم های استان‌های همدان، مازنداران، تهران، توابع تهران، بوشهر، فارس، هرمزگان، گلستان، آذربایجان غربی، خوزستان با هم به رقابت پرداختند.

️ در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم‌های آلتیمیت ساحلی همدان، مازندران و تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.


️ همچنین تیم استان هرمزگان به عنوان تیم اخلاق این دوره از رقابت‌ها معرفی شد.
️ این رویداد با حضور مسئولان دکتر علی خلیلی، رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی، دکتر رجبی و دکتر پهلوان مدیر کل و معاون همگانی اداره ورزش و جوانان استان مازندران، مهندس روهام ابوطالبی، رییس هیات همگانی استان مازندران، روناک ابوطالبی رییس کمیته آلتیمیت ساحلی، آقای فرتاش دبیر کمیته ساحلی و مسئول کمیته فریزبی استان مازنداران، پیشکسوتان و علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار شد.

تصاویر بیشتر


برای مشاهده هر عکس، بر روی آن کلیک کنید


لینک کوتاه: http://isfaf.ir/lnk/LJ2IX
آمار بازدید : 80 آخرین بروزرسانی : 1403/04/05