Loading
برگزاری مجمع سالانه هیات ورزش‌های همگانی استان مرکزی با حضور سرپرست دبیری فدراسیون

 مجمع سالانه هیات ورزش‌های همگانی استان مرکزی با حضور علیرضا مهدوی، سرپرست دبیری فدراسیون و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی،‌ در این مجمع گزارش عملکرد و برنامه مالی هیات در سال ۱۴۰۲ توسط رییس هیات  قرائت و با رای اعضای مجمع تایید شد. نصرالله نان‌بده در این نشست از اجرای طرح ملی فدراسیون خبر داد و تاکید کرد: ورزش همگانی با توجه با تاکید مقام معظم رهبری در رأس همه ورزش‌ها است و در این جهت تمهیدات لازم و ضروری اتخاذ شده تا رویداد‌های استانی و ملی در جهت توسعه فعالیت بدنی در استان اجرا گردد.

 علیرضا مهدوی، سرپرست دبیری فدراسیون ورزش‌های همگانی رویکرد این فدراسیون را محله محور بیان کرد و افزود: رویکرد فدراسیون برگزاری رویدادهای ورزش در محلات است و بر اساس چشم انداز فدراسیون تلاش داریم تا سال ۱۴۱۰ تمام ایرانیان روزانه ۳۰ دقیقه فعالیت بدنی داشته باشند.

 در پایان مهدوی به مسابقات گل‌کوچیک محلات اشاره و خاطرنشان کرد: استان مرکزی در این مسابقات حضور پررنگی داشته و نزدیک به ۴۱۰ تیم در این مسابقات از این استان مشارکت داشته‌اند.

 

انتهای پیام/

تصاویر بیشتر


برای مشاهده هر عکس، بر روی آن کلیک کنید

برچسبها :

لینک کوتاه: http://isfaf.ir/lnk/vmplk
آمار بازدید : 37 آخرین بروزرسانی : 1403/03/27