Loading
برگزاری دومین نشست تخصصی کمیته ورزش سالمندان با حضور رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی

نشست مشترک رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با مسئولین کمیته ورزش سالمندان امروز(یکشنبه) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی،‌ دومین نشست تخصصی بررسی اقدامات کمیته سالمندان ظهر امروز(یکشنبه) با حضور علی خلیلی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، علیرضا مهدوی سرپرست دبیری، فرهاد رنجبرزاده سرپرست کمیته ورزش سالمندان، ناهیده جباری مسئول کمیته آموزش و اعضای کمیته ورزش سالمندان برگزار شد.

 در ابتدای این نشست فرهاد رنجبرزاده، رییس کمیته ورزش سالمندان به شرح عملکرد و اقدامات این کمیته از دی ماه ۱۴۰۲ تاکنون پرداخت و سپس برنامه عملیاتی و تقویم ۱۴۰۳ این کمیته ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین پس از توضیحات حاضرین در نشست، علی خلیلی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی ضمن تمجید از فعالیت‌های گسترده کمیته ورزش سالمندان در برگزاری دوره‌های مستمر مربیگری و همچنین اجرای کارگاه‌ها و رویدادهای مختلف در ۵ ماه گذشته، اظهار داشت: خوشبختانه پس از حضور رنجبرزاده به عنوان رییس کمیته ورزش سالمندان و با توجه به کنار هم جمع کردن افراد متخصص و کاربلد در حوزه ورزش سالمندان، شاهد تحول محسوسی در این کمیته بوده‌ایم که باید این روند رو به رشد، تداوم داشته باشد.

 وی خاطرنشان کرد: قطعا اقدامات و فعالیت‌های این کمیته به دلیل جامعه مخاطب و حساس سالمندان نیازمند هم‌افزایی و استفاده از تجربیات و دانش متخصصان پزشکی و اساتید دانشگاهی است.  همچنین باید گستره فعالیت‌های کمیته ورزش سالمندان به سراسر کشور تعمیم داده شود.

 خلیلی در پایان گفت: هرچند کمیته ورزش سالمندان در برگزاری دوره‌های آموزشی و مربیگری جزو فعال‌ترین کمیته‌های فدراسیون به شمار می‌رود، اما برای جلب مخاطبان سالمند نیاز به طراحی و برگزاری رویدادهای مختلف در طول سال است که باید تلاش‌ها در این حوزه بیشتر شود. همچنین پیگیر مجوز باشگاه‌‌های سالمندان هستیم تا با امید خدا از این طریق شرایط برای فعالیت مربیان در باشگاه‌ها بهتر شود.

 گفتنی است کمیته سالمندان در حال حاضر یکی از برترین کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیون در بخش آکادمی، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی است.

انتهای پیام/

 

 

تصاویر بیشتر


برای مشاهده هر عکس، بر روی آن کلیک کنید


لینک کوتاه: http://isfaf.ir/lnk/gQ6AV
آمار بازدید : 249 آخرین بروزرسانی : 1403/03/21