Loading
برگزاری دوره تربیت مدرس ورزش‌های دوران بارداری برای نخستین بار در کشور

نخستین دوره تربیت مدرس ورزش های دوران بارداری برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، نخستین دوره تربیت مدرس ورزش‌های دوران بارداری توسط انجمن ورزش زنان و خانواده کشور با حضور ۲۸ نفر از مربیان ورزش‌های دوران بارداری که فارغ التحصیل و شاغل در رشته‌های مامایی و پزشکی تخصصی زنان و زایمان بودند، از ۹ الی ۱۲ خرداد ماه در تهران و با مدرسی دکتر بیتا بردبار آذری، رئیس انجمن ورزش زنان و خانواده و پایه گذار ورزش‌های دوران بارداری در کشور به پایان رسید.

 این دوره با هدف توسعه هرچه تمام فعالیت ورزشی زنان در دوران بارداری جهت پرورش مربیان تخصصی این حوزه در کشور و شناساندن ضرورت انجام فعالیت بدنی در این دوران صورت گرفت.

 لازم به ذکر می باشد شرکت کنندگان این دوره از استان‌های تهران( تهران شهریار)، خوزستان( دزفول)، اصفهان، مازندران( بابل)، گیلان( رشت، رامسر)، خراسان رضوی( مشهد، تربت حیدریه)، زنجان، بوشهر و کرمانشاه گرد هم آمدند.

 دکتر بیتا بردبار آذری رئیس انجمن ورزش زنان و خانواده با بیان اینکه هدف ما توسعه تندرستی و فعالیت ورزشی بانوان در قبل، حین و پس از زایمان است، گفت: مشکلات موجود در تندرستی و سلامت در کشورهای جهان به‌ ویژه در کشورهای در حال توسعه را می‌توان از راه آموزش‌های فرهنگی و ارائه خدمات تخصصی از بین برد. انجمن زنان و خانواده به سهم خود با پرورش مربیان تخصصی ورزش‌های دوران بارداری از میان ماماها و متخصصان زنان ضرورت وجود و توسعه آن را در جامعه مورد اهمیت قرار داده است. امید است با حمایت مسئولین امر در این مهم هرچه بیشتر و بهتر خدمت‌رسان بانوان کشور عزیزمان باشیم.

تصاویر بیشتر


برای مشاهده هر عکس، بر روی آن کلیک کنید


لینک کوتاه: http://isfaf.ir/lnk/xWNCN
آمار بازدید : 52 آخرین بروزرسانی : 1403/03/21