چاپ        ارسال به دوست

در وبینار روز ملی چوگو ؛

ملایی: «چوگو» می‌تواند خانواده‌ها را جذب ورزش کند/ نیازمند بازاریابی اجتماعی هستیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، افشین ملایی در این جلسه با تبریک روز ملی چوگو ضمن تقدیر از تمامی اعضای خانواده چوگو در سراسر کشور به جهت صرف وقت برای اعتلای این ورزش، از تلاش ها و پیگیری های دکتر طالب رجب پور، رئیس انجمن چوگو، و همچنین سایر اعضای هیات رئیسه  نیز قدردانی کرد.

ملایی در ادامه به مشکلات ناشی از کم تحرکی جمعیت کشور و آسیب ها و هزینه های سربار ناشی از آن اشاره کرد و گفت: یکی از این مهمترین راه ها برای برون رفت از این بحران، همگانی کردن ورزش است، بلکه بتوان به واسطه ورزشهای همگانی افراد جامعه را به تحرک بیشتری واداشت.

وی افزود: بر همین اساس ورزش چوگو به جهت آنکه ورزشی پرتحرک، با نشاط و جذاب است و از ظرفیت های بالایی برای درگیر کردن خانواده ها به خود برخوردار است، از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است.

ملایی اضافه کرد: توسعه ورزشهای همگانی، از جمله چوگو، در بین آحاد جامعه نیازمند بازاریابی اجتماعی است، که بایستی در دستور کار انجمن ها قرار بگیرد.

مهندس مهدی معصومی، رئیس کمیته روابط عمومی و عضو هیات رئیسه انجمن چوگو، ضمن تقدیر از  نگاه «به روز»  دکترملایی در خصوص نحوه توسعه فرهنگ ورزشهای همگانی در سطح جامعه و لزوم بازاریابی اجتماعی در این راستا، تصریح کرد: با تاکیدات دکتر رجب پور، رئیس محترم انجمن و اجماع سایر اعضای محترم هیات رئیسه، مقوله توانمندسازی ساختار روابط عمومی ورزش چوگو در سطح کشور با دو رویکرد عام( بازمعرفی چوگو به اقشار مختلف جامعه) و خاص (افزایش سطح آگاهی تخصصی ورزشکاران و داواران مشغول به چوگو) با تکیه بر بازاریابی محتوایی در دستور کار می باشد، که امیدواریم شاهد نتایج مثبت آن در آینده ای نه چندان دور باشیم.

دراین نشست دکتر سید جلال عرفانیان عضو هیأت رییسه ورییس کمیته فرهنگی ومسوولیت اجتماعی و هم‌چنین دکتر پولاد خسروی دبیر ومدیر اجرایی نشست سالانه و سرکارخانم آرین رییس کمیته آموزش انجمن پیرامون مأموریت کمیته های تحت مدیریت خود مسائلی را مطرح کردند، و سپس روسای کمیته های متناظر استانی به مطالبات خود ازمسوولان انجمن پرداختند که دکتر طالب رجب پور، رییس انجمن، نسبت به پاسخگویی در خصوص سوالات طرح شده اقدام کرد.

 

انتهای پیام/


١٠:٤٢ - شنبه ٥ تير ١٤٠٠    /    شماره : ٩٣٧    /    تعداد نمایش : ٢١٢٠